Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2011

Αντικαπνιστικά 2

Τώρα βρίσκεστε σε πολύ διαφορετική κατάσταση - έχετε επιτέλους διακόψει το κάπνισμα- και ατενίζετε το μέλλον χωρίς τσιγάρα. Πριν από 3 μόλις μήνες, αυτή η στιγμή ήταν ένα μακρινό όνειρο. Σήμερα, λοιπόν, θα θέλαμε να θυμηθείτε τι σήμαινε για εσάς η διακοπή του καπνίσματος τότε και τι σημαίνει τώρα. Πιστεύουμε ότι η επιτυχία της προσπάθειάς σας να διακόψετε το κάπνισμα έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο σκέπτεστε και αισθάνεστε - όπως επίσης τις σημερινές ελπίδες και προσδοκίες σας για ένα μέλλον χωρίς τσιγάρο. Για να δούμε λοιπόν! [...]
Αρχικές σκέψεις για τη ζωή χωρίς τσιγάρο:
  • θα βελτιωθεί η υγεία μου
  • η οικογένειά μου θα είναι περήφανη για μένα
  • θα έχω περισσότερα χρήματα για να ξοδέψω
  • το κάνω για τα παιδιά μου
  • θέλω να το κόψω -αλλά δεν ξέρω αν μπορώ.
Σκέψεις που μπορεί να κάνετε τώρα:
  • έχω περισσότερο χρόνο για διασκέδαση
  • η φυσική μου κατάσταση έχει βελτιωθεί πολύ και έχω περισσότερη ενέργεια
  • μπορώ να κάνω ό, τι μου έρθει στο μυαλό
  • θα ζήσω περισσότερο
  • τελικά δεν ήταν τόσο δύσκολο να κόψω το κάπνισμα όσο νόμιζα.
Life Rewards, Μέρος 2ο, Πρόγραμμα Υποστήριξης, σελ. 38-39

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου